SMC Jumbo 850 V-twin EPS

Stroj na radost! Ano, takto nejvýstižněji by se mohla nazývat nová osmsetpadesátka ze stáje SMC. Zapomeňte na vše, co jste o čtyřkolkách věděli. Tento stroj je prostě jiný! Explozivní výkon skvělého V-Twin motoru přenáší prostřednictvím variátoru s motorovou brzdou a vychytaných převodů na terén s tak neuvěřitelnou lehkostí, že vám už zbyde jen soustředit se na čistou radost z jízdy! K dokonalému zážitku vám nové Jumbo přibalilo fantasticky fungující posilovač řízení a prvotřídní ergonomii podvozku!

Na počátku bylo slovo. Nebo lépe řečeno myšlenka a cíl. Vytvořit skvělou a po všech směrech dokonale vyváženou čtyřkolku. V pomyslném konstruktérském kalfasu se začaly vrstvit ty nejprogresívnější a nejmodernější ingredience.

Srdcem stroje je zcela nově navržený dvouválcový, vodou chlazený V-Twin motor spojený s perfektně fungujícím CVT variátorem japonské provenience. O plnění motoru se stará vstřikování americké firmy DELPHI. I přes velmi vysoký výkon 73 koní a krouticí moment 84 Nm se konstruktérům povedlo motor maximálně zmenšit a odlehčit, což dále přispívá k vysoké dynamice stroje.

Základem podvozku je zesílený moderní prostorový rám s plně nezávislým zavěšením všech kol, který se tak skvěle osvědčil u sportovních i pracovních modelů značky. Díky vyzrálému odpružení, mimořádné světlé výšce, ale zejména naprosto dokonale fungujícímu progresivnímu posilovači řízení, nabízí stroj fantasticky lehké ovládání v každém jízdním režimu včetně plného 4x4. Prostorná palivová nádrž, inteligentní design a prvotřídní ergonomie jsou dalšími trumfy této vynikající taiwanské čtyřkolky, které z každé jízdy dělají nezapomenutelný zážitek!

Ale i tak úžasný výkon stroje je občas nutné přibrzdit a k tomu slouží plně hydraulické brzdy a perfektně fungující motorová brzda. O příkladnou trakci se starají špičkové pneu Maxxis Bighorn. K celkovému pohodlí jezdce i spolujezdce dále přispívá široké dvoustupňové sedlo a velkorysý prostor nášlapů, což je neklamným znakem této prodloužené varianty podvozku.

V základní ceně naleznete prakticky vše, co k dokonalému stroji má patřit. Od el. přepínatelného pohonu 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, silného navijáku, homologovaného tažného zařízení s el. zásuvkou, praktických ocelových nosičů, LED denního svícení, řady prostorných schránek, multifukčního displeje, atraktivních 12" ALU kol, víceplátnových pneumatik až třeba po uzamykatelné víčko nádrže.

Vysoce výkonný moderní dvouválcový V-twin motor s CVT z Taiwanu
Americké vstřikováni Delphi
4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
Fantastická ovladatelnost i při sepnutém 4x4
Posilovač řízení EPS v základní výbavě
Mimořádná světlá výška
Nadstandardně objemná nádrž 23,5 l
Atraktivní a praktické 12 "duralové disky kol
Vysoce odolné 12" 6-plátnové pneumatiky Maxxis Bighorn 2
Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
Komfortní čtyřkolka i pro dva jezdce
Rozměrné plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou (volitelně)
Přední i zadní masivní nosiče
Absolutní vítěz nejtěžších závodů v královské kategorii Quad 4x4 Offroad Maraton 2012


Cena: 229.990,- / 8999 EUR

Cena obsahuje: 12" hliníkové disky, 6ti plátnové odolné pneumatiky Maxxis Bighorn, Posilovač řízení EPS, homologované tažné zařízení, silný naviják, přední i zadní nosiče.

Příplatková výbava

Opěrka a madla spolujezdce: +1.000,- /40 EUR

Ochranné kryty rukou: +1.500,- /60 EUR

Dostupné barvy: černá

Paket Snowblaster - příplatek 10.000,- /400 EUR za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.

Kapacity:
Benzinová nádrž: 23,5 litru
Délka: 2315 mm
Šířka: 1216 mm
Výška: 1300 mm
Rozvor: 1482 mm
Suchá hmotnost: 364 kg
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Rychlosti: Vpřed, vzad a terénní redukce
Přední pneu: 25x8-12" Maxxis Bighorn 2
Zadní pneu: 25x10-12 Maxxis Bighorn 2
Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena
Zadní: Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový dvouválec, SOHC
Objem motoru: 818 cm3
Výkon motoru: 73 HP
Točivý moment: 84 Nm
Vrtání x zdvih: 92 mm x 61,5 mm
Plnění motoru: EFI Delphi (USA)
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Zapalování: C.D.I. elektronické
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů